Czekolada do picia z konfiturą z płatków róż

Drukuj

Znakomite połączenie konfitury z płatków róż z czekoladą w płynnej odsłonie. Jeśli nie próbowaliście jej jeszcze w tym zestawieniu, nie wiecie co tracicie! Róża nadaje gorzkiej czekoladzie delikatnej słodyczy i niepowtarzalnego smaku. Polecamy szczególnie w chłodne wieczory i na wszelkie smutki ;) 


Składniki, 2 porcje:
Gorąca czekolada
250 ml mleka
125 ml śmietanki kremówki 36%
125 g gorzkiej czekolady

6 łyżeczek konfitury z płatków róż

1.    Mleko i śmietankę prawie zagotować i zdjąć z ognia.
2.    Dodać czekoladę połamaną na kostki i wymieszać.
3.    Postawić z powrotem na ogień i gotować przez chwilę (1-2 min) do uzyskania odpowiedniej gęstości.
4.    Na dno szklanek wlać po 3 łyżeczki konfitury i zalać czekoladą.





2 komentarze:

  1. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przyrządzałam gorącej czekolady w domu, zazwyczaj piłam ją tylko w pijalni. Bardzo podoba mi się Twój wpis i w dodatku świetne porady znalazłam na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/napoje-i-koktajle/goraca-czekolada-jak-ja-zrobic/ i chyba wreszcie spróbuję. Mam nadzieję, że wyjdzie równie apetyczna jak Twoja!

    OdpowiedzUsuń